دانلود گزارش کارآموزی بررسی مقدماتی تدارکات و سیستم انبارها
نوشته شده توسط : ketabpich

تعداد صفحات:30
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه ای بر کارآموزی
جایگاه سازمانی و تشکیلات اداره تدارکات
ورودی ها و خروجی ها
سیستم های اداره تدارکات
شرح فعالیت ها
شرح فعالیت های ریاست اداره تدارکات
شرح فعالیت های حسابداری
شرح فعالیت های تنظیم اسناد
شرح فعالیت های کارپردازی
شرح فعالیت های انبارها
انبار ملزومات
انبار ترابری
انبار مصالح ساختمانی و تاسیساتی
شرح فعالیت های کاردکس
شرح فعالیت های دفتر اداره تدارکات
اشکالات و نارسایی ها
مشخصات کلی سیستم کنترل موجودی و حسابداری انبار
گزارشات سیستم

مقدمه ای بر کارآموزی:
در زمینه اجرای کارآموزی اینجانب در سازمان نقشه برداری کشور در خصوص امکان سنجی، طراحی، ایجاد سیستم انبار اداره تدراکات گزارش حاضر به عنوان کارآموزی تهیه شده و جهت نمایاندن تصویر کلی و همه جانبه فعالیت های اداره تدارک، نه تنها سیستم انبار بلکه کلیه سیستم های موجود مورد شناخت قرار گرفته اند این گزارش حاصل مصاحبه با پرسنل اداره تدارکات و بازدید عینی از فعالیت های این اداره میباشد. ارتباطات اداره تدارکات با محیط بیرونی شامل مدیریت ها و واحدهای سازمان نقشه برداری و خارج از سازمان نیز در این گزارش ملحوظ نظر واقع شده است ولی با توجه به گسترش سازمان نقشه برداری و سیستم های اداری و مالی آن سازمان از فعالیت های اداره تدارکات گزارش تهیه گردیده این گزارش شامل نتایج و ادامه فعالیت های مذکور در سایر واحدهای سازمان نمیباشد و صرفاً در حیطه فعالیت های اداره تدارکات تهیه شده است، جهت ارائه بهتر ارتباطات و گردش اطلاعات اداره تدارکات از تکنیک نمودارهای مفهومی گردش اطلاعات(DFD) استفاده شده است تا کلیه ارتباطات و ورودی ها و خروجی های سیستم فعلی به سهولت در دسترس خواننده قرار گیرند.
در قسمت های دیگر گزارش، شرح ورودی ها و خروجی ها (فرمها، اطلاعات، درخواست ها و …) و شرح کلیه فعالیت هر یک از واحدهای اداره تدارکات ذکر گردیده است.
قسمت اشکالات و نارسایی ها شامل نتیجه گیری از آن بخش از روش های انجام کار است که غیر منطقی و غیر اصولی بوده و یا اطلاعات و نحوه گردش اطلاعات جهت انجام صحیح و به موقع امور ناکافی تشخیص داده شده است.

 





:: برچسب‌ها: ارتباطات, امكان سنجی, انبار, تاسيسات, تداركات, ترابری, تنظيم اسناد, حسابداری, دانلود گزارش کارآموزی, رياست, سازمان, سيستم انبارها, طراحی, فعاليت, كاردكس, كارپردازی, كنترل موجودی, مديريت, مصالح ساختمانی, پرسنل, کامپیوتر, گردش اطلاعات, گزارشات سيستم ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: